Přispějte na dobrou věc jednoduše svým nákupem na internetu

Corona Shopping Help  - fbhk / Pixabay
fbhk / Pixabay

Okolo nás je spousta projektů, nadací, ale i jednotlivců, kteří čas od času potřebují pomoc. A jak si k nim najít cestu? Přispějte na zajímavý projekt, který vám pomůže pomáhat, aniž byste dali jedinou korunu navíc.

A jak je to možné? Řešením je cashback – ovšem ten správný. Kampaň Myslisrdcem staví totiž celý koncept tak trochu na hlavu. A jak to vlastně funguje?

Peníze z nákupů, které půjdou potřebným

Klasický cashback určitě znáte – stačí se zaregistrovat do vhodného programu a část peněz za svůj nákup dostanete zpět. Ovšem dobročinnost v kampani Myslisrdcem posílá tyto peníze přímo na účty vybraných organizací i jednotlivců. Jednoduše nakupujete tak, jak jste byli doposud zvyklí, ovšem obchodník pošle až 25 % ceny vašeho nákupu na dobrou věc. Uděláte si radost, podpoříte dobrou věc a neutratíte při tom navíc ani korunu.

Na stránkách Podporit.cz vždy vidíte, komu pomáháte. Aktuálně můžete pomoci dětem v boji proti mozkové obrně. A to prostřednictvím kurzů znakového jazyka a zaplacením dalších terapií, sloužících k podpoře jejich fyzické kondice.

Pomáhá už 600 dobrovolníků

V celé republice je už okolo 600 lidí, kteří svými nákupy na internetu pomáhají. Ovšem kampaň Myslisrdcem má mnohem větší cíle. Aktuálně je však třeba vytvořit lepší a srozumitelnější stránky, aby k tomuto stylu nakupování přilákala co nejvíce dalších uživatelů.

A právě k tomu potřebuje vaši pomoc. Na stránkách Hithit.com právě teď běží projekt, jenž se snaží vybrat 130 000 na zaplacení programátora. Přispět můžete prostřednictvím jednoduchých odkazů a v případě zájmu si i vybrat svou odměnu. Může jít třeba o krytku na web kameru, tričko, skvělé víno nebo zasazený strom, na který se můžete přijet podívat. Ale přispět lze i jenom tak. Zjistěte více na odkazu Kampaň Myslisrdcem a přispějte i vy! Je to snadné a nenáročné, však uvidíte sami.

Mohlo by se vám líbit...

Leave a Reply

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..